700 Hosted Buyers, 2.500 διεθνείς επισκέπτες
Η διοργανώτρια εταιρεία, με μία σειρά προωθητικών ενεργειών, φιλοδοξεί να προσελκύσει 2.500 διεθνείς αγοραστές από αγορές στόχους για τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά. Οι 700 πιο σημαντικοί από αυτούς θα ενταχθούν στο Hosted Buyer πρόγραμμα της έκθεσης του οποίου το συνολικό κόστος θα ξεπεράσει τις 600.000€. Οι hosted buyers αυτοί θα πραγματοποιήσουν πάνω από 12.000 b2b meetings με τους εκθέτες της FOOD EXPO 2022.
Δύο νέους τομείς εγκαινιάζει η FOOD EXPO 2022
Ο κλάδος των βιολογικών προϊόντων είναι από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους διεθνώς, ενώ η ζήτηση σε βιολογικά προϊόντα αυξάνεται διαρκώς. Η FOOD EXPO ανταποκρινόμενη σε αυτή τη νέα ανάγκη της αγοράς, εγκαινιάζει έναν ξεχωριστό τομέα με βιολογικά προϊόντα, τον «Bio Foods». Παράλληλα, η αυξημένη ζήτηση για ελληνικά φρέσκα φρούτα και λαχανικά από Έλληνες και ξένους αγοραστές, μας οδήγησε στη δημιουργία ενός νέου τομέα “Fruit & Veg”για τα προϊόντα αυτά, ο οποίος θα προβάλλει την υψηλή ποιότητα της Ελληνικής παραγωγής και αναμένεται να συμμετάσχουν σε αυτόν ως εκθέτες αρκετές παραγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις.
Η εξαιρετική επιτυχία που σημείωσε η FOOD EXPO Digital 2021 απέδειξε ότι μια καλά οργανωμένη ψηφιακή πλατφόρμα μπορεί να λειτουργήσει σαν επιπρόσθετη υπηρεσία της φυσικής έκθεσης. Η ψηφιακή πλατφόρμα της FOOD EXPO 2022 θα λειτουργεί κατά τη διάρκεια της φυσικής έκθεσης αλλά και 10 μέρες μετά το τέλος της και θα δώσει τη δυνατότητα στους επισκέπτες -κυρίως από το εξωτερικό- που δεν μπόρεσαν να την επισκεφθούν να έρθουν σε επαφή με τους εκθέτες της.
Mαζί και η έκθεση Oenotelia
H επιστροφή της FOOD EXPO δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς την Oenotelia, η οποία χάρη στον αυστηρά επαγγελματικό της χαρακτήρα, το υψηλό ποιοτικό της επίπεδο και τη συμμετοχή σε αυτήν των πιο σπουδαίων εταιρειών που παράγουν και υπογράφουν τα πιο εκλεκτά ελληνικά κρασιά και αποστάγματα θα ανταποκριθεί επάξια στις απαιτήσεις της οινικής αγοράς.